آخرین اخبار
کد مطلب: 124302
ياداشت/
لفظ حقوق بشر، يک حربه اي کار آمد در دستان سياست گذاران آمريکايي در عرصه بين المللي براي چپاول و تجاوز!
تاریخ انتشار : 1395/08/11 09:21:24
نمایش : 3731
حقوق بشر آمريکايي را بايد در سخنان حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) جستجو کرد؛ معظم له فرمودند: آمريکاييها حق ندارند نام حقوق بشر را بر زبان جاري کنند. مظهر نقض حقوق بشر، خود آنها هستند؛ اينها وقاحت دارند که باز هم از حقوق بشر حرف مي زنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،
حقوق بشر آمريکايي را بايد در سخنان حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) جستجو کرد؛ معظم له در يکي از سخنان خود با اشاره به نقض حقوق بشر توسط آمريکا فرمودند: آمريکاييها حق ندارند نام حقوق بشر را بر زبان جاري کنند. کساني که لکه ننگ کارهايي از قبيل زندان گوانتانامو و ابوغريب و بمباران مناطق مسکوني در عراق و افغانستان و جاهاي ديگر روي پيشاني آنهاست، مظهر نقض حقوق بشر، خود آنها هستند؛ اينها وقاحت دارند که باز هم از حقوق بشر حرف مي زنند.
هرساله از هفتم تا 12 تيرماه ، هفته حقوق بشر آمريکايي نامگذاري شده است؛ ترور و در واقع بمب گذاري يکي از راهبردهاي آمريکايي ها در برخورد با ملت ها و انقلاب هايي است که آمريکا به دنيال مهار آنها جهت استشمار و بلوکه کردن منابع ملي کشورها مي باشد که کشور ما نيز همواره از اين موضوع يعني نقض حقوق بشر توسط آمريکا آسيب فراواني ديد .
از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي بواسطه منافقين دفتر رياست جمهوري وقت، منفجر و رييس جمهور و نخست وزير به شهادت رسيدند، با گذاشتن بمب در دفتر رياست جمهوري و همچنين در دفتر حزب جمهوري اسلامي، منجر به شهادت ريس مجلس و 72 تن از نمايندگان منتخب مردم گرديدند. که حالا نيز آمريکا منافقين را تقويت و آنها را در مناطق امن منتقل نموده و حمايت مي نمايد در بخش ديگر با شليک به هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران در 12 تيرماه سال 1367،  موجب شهادت 290 نفر از زن ،مرد و کودک در خليج فارس مي گردد .
در واقع حقوق بشر آمريکايي را بايد در بيمارستان هاي قندوز افغانستان جستجو کرد، با شليک موشک به اين بيمارستان قريب به 300 پزشک، مرد و زن و کودک افغاني را با خاک و خون يکسان کرد و دريغ از يک عذر خواهي کوتاه، حقوق بشر آمريکايي را بايد در خرابه ها و ويرانه هاي يمن جستجو کرد که هزاران زن، کودک و مرد بيگناه توسط هواپيماهاي ساخت آمريکا و جنگنده هاي ساخت اين کشور که در اختيار رژيم سعودي قرار داده جستجو بايد کرد .
حقوق بشر آمريکايي را بايد در فلسطين اشغالي در نوار غذه جستجو کرد و بالاخره حقوق بشر آمريکا را بايد در عراق و سوريه جستجو کرد چرا که الان اعتلاف بين المللي مسمم به آزاد سازي حلب است اما آمريکا موضوع را به نشست هاي بين المللي جهت رها کردن محاصره تروريستها موکول کرده و هر روز نشستهاي متعدد در لوزان در عربستان و در سازمانهاي بين المللي و شوراي امنيت جهت نجات تروريستها برگزار مي کند با مداخله جنگنده هاي آمريکايي و بمباران مواضع ارتش سوريه و مواضع ارتش عراق بدنبال دهانيون تروريستها از محاصره و بدنبال نجات تروريستها  است، اين حقوق بشر آمريکايي است؟ در اين عرصه بين المللي که حقوق و موازين  بين المللي هم وجود و ظهور دارد اما اين همه در اختيار خود آمريکا و درخدمت آمريکا، ايفاي نقش مي کند و با اين همه موارد پرداخته شده، بجزء مقاومت و بجز بالا بردن توان دفاعي و بجز زور، آمريکا، چيزي ديگري نمي فهمد .

انتهاي ياداشت /630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس